close

歌詞翻譯


《I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free》

我希望我知道自由的滋味


And I wish I knew how it would feel to be free
我希望我知道自由的滋味

I wish that I could break all the chains holding me
我希望我能打破束縛之鏈

I wish I could say all the things that I should say
我希望我可以暢所欲言

Say 'em loud say 'em clear
大聲地說,清楚地說

For the whole round world to hear
讓整個世界都聽見




 

I wish I could share all the love that's in my heart
我希望我能分享心底所有的愛

Remove every bars that keep us apart
排除所有阻隔我們的障礙

And I wish you could know what it means to be me
而我希望你能明瞭它對我的意思

Then you'd see and agree that every man should be free
然後你將體認並認同人人都該是自由的




I wish I could give all I'm longing to give
我希望我能給予我渴望給予的

I wish I could live like I'm longing to live
我希望我能如期望地生活著

I wish that I could do all the things that I can do
我希望我能做一切我能做的

though I'm way overdue I'd be starting a new.
即便我來遲了,但我將重新開始



I wish I could be like a bird in the sky
我希望我能如鳥兒翱翔天際

How sweet it would be if I found I could fly
倘若能展翅高飛該有多愜意

Well I'd soar to the sun and look down at the sea
嗨,我會奔騰逐日並躍入碧海

And I'd sing cos I know how it feels to be free
而我將引吭高歌,祇為我識得自由的滋味

I'd sing cos I know how it feels to be free
我將引吭高歌,祇為我識得自由的滋味



鋼琴譜下載 LINK






arrow
arrow
    全站熱搜

    Hsinpei Yao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()